שיווק עסק לעסק על פי גיא כספי

No Comments

מה זה שיוווק B2B? שאלנו את גיא כספי, יועץ עסקי מומחה בתחומי הכספים, החשבות וגיוס ההון. הוא הסביר לנו והוסיף כמה טיפים לאסטרטגיות B2B.

שיווק B2B נקרא בעברית שיווק עסק לעסק. הוא סוג של שיווק המתמקד במכירת מוצרים ושירותים לעסקים אחרים. זהו תהליך של זיהוי לקוחות, יצירת מסרים שיהדהדו איתם, ומציאת דרכים להגיע אליהם. 

תפיסה מוטעית נפוצה לגבי שיווק B2B היא שזה חייב להיעשות באופן אישי או בטלפון. במציאות, שיווק B2B יכול להיעשות בערוצים רבים כמו דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, שיחות ועידה בווידאו וכו'.

 דרכים שונות לאסטרטגיות ליצירת לידים B2B

  1. שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא סוג של אסטרטגיית שיווק B2B המייצרת לידים על ידי יצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך קהלי יעד ולהמיר אותם ללידים.

  1. טיפוח לידים

טיפוח לידים היא טכניקה שבה אתם יוצרים קמפיינים מותאמים אישית עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כדי להעביר אותם במשפך המכירות מהפניה ללקוח.

  1. שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק B2B המסייע לחברות להתחבר לקהל היעד שלהן באמצעות אתרי רשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ואינסטגרם. זה יכול לשמש ליצירת לידים, הגברת המודעות למותג ובניית קשרים עם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים.

  1. שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל יכול להיות דרך יעילה ליצור לידים B2B אם זה נעשה נכון! הטיפ החשוב ביותר להצלחת שיווק בדוא"ל הוא לוודא שהמיילים שלכם רלוונטיים לקהל שמקבל אותם.

לעוד פרטים על שיווק B2B לחצו על הקישור והיכנסו לאתר של גיא כספי.

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts