טיפים לכתיבת קורות חיים ולראיון עבודה בקידום אתרים

No Comments

קורות החיים הם הרושם הראשוני שיהיה לכם על מעסיק. חשוב לכם לעשות רושם ראשוני טוב ולספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה ביותר.

עליכם לשמור על קורות החיים שלכם תמציתיים וברורים, ולהימנע מכל שגיאות כתיב או דקדוק. ודאו שאתם לא משתמשים יותר מדי בז'רגון כדי להראות שאתם בקיא בתעשייה. ולבסוף, חשוב להיות כנים לגבי הכישורים והניסיון שלכם, כי מעסיקים תמיד יכולים לגלות אם אתם משקרים בקורות החיים שלכם.

קורות החיים הם נקודת הקשר הראשונה שיש למעסיק פוטנציאלי איתכם. חשוב להקדיש זמן כדי לוודא שקורות החיים שלך כתובים היטב וקלים לקריאה. להלן מספר טיפים כיצד להשיג עבודה בקידום אתרים ולקדם את קורות החיים שלך.

  • שמרו את זה תמציתי: 

קורות החיים שלכם צריכים להיות לא יותר מעמוד אחד. מעסיקים רוצים לדעת מה עשיתם, לא מה אתה עשויים לעשות בעתיד, אז אל תכללו מידע לא רלוונטי או כל דבר שאינו מדגים בבירור את כישוריכם או הניסיון שלכם.

  • שקלו להשתמש בנקודות תבליטים: 

קל יותר לעקוב אחר נקודות תבליטים ויכולות לסייע בפירוק גושי טקסט גדולים. הם גם עוזרים למעסיקים לדפדף בקורות החיים במהירות, מה שעשוי להגדיל את הסיכוי שלהם להיקרא לראיון.

מהן דוגמאות טובות לשאלות שכדאי לשאול במהלך ראיון?

עכשיו מגיע לשלב ראיון העבודה. ישנם אפשרויות רבות ושונות של שאלות שאתם יכול לשאול במהלך ראיון. חברת היי בוב משתפת חלק מהם הם:

– מהי תרבות החברה?

– איך שעות העבודה?

– מהו סגנון הניהול של החברה?

– באיזו תדירות אתם מקבלים משוב על העבודה שלכם?

– כיצד מתגמלת החברה את עובדיה על עבודתם הקשה?

– האם קיימת תוכנית חונכות רשמית עבור עובדים חדשים?

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts