איך להכין מאמר מותאם לקידום אתרים? 

No Comments

על מנת לקדם אתר בצורה אפקטיבית יש הצורך לבנות קישורים מרחבי הרשת המקשרים לאתר. בעבר היה ניתן לקשר מכל מקום אפשרי, כולל מתפריטים צדדיים, פוטרים, חתימות בפורומים ומקומות שונים. לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל היא החלה לייחס יותר חשיבות לאיכות הקישור ולרלוונטיות שלהם מאשר לכמות הקישורים. על כן החלו לאורך הזמן לבסס את בניית הקישורים על פיזור מאמרים ברשת והוצאת קישור או שניים מכל מאמר אל אתר היעד אותו מקדמים. מאמרים אלה נקראים מאמרי קידום או מאמרי SEO. איך מכינים מאמר המותאם לצרכי קידום? חברת https://www.gnss.co.il/ עושה לכם סדר בנושא.

כמה ארוך צריך להיות המאמר?

אין תשובה אין חד משמעית לגבי אורך מאמר SEO. מהניסיון שלנו מאמרים של 350-400 מילים בהחלט עושים את העבודה. בדרך כלל מקדמים ובעלי אתרים נוטים להזמין מאמרי SEO קצרים ופחות איכותיים מהמאמרים העולים לתוך האתר שלהם. זאת כדי לחסוך בעלויות. מצד שני מאמרי SEO יכולים בהחלט להיות מעט קצרים יותר (עדיף לא פחות מ350 מילים) ובאיכות סבירה וזה יעשה את העבודה. שימו לב כי ישנם אתרים מאוד גדולים וחזקים במיוחד העשויים לדרוש מאמרים מעט ארוכים יותר דרישת בסיס. 

כמה פעמים לשלב את ביטוי המפתח והיכן?

לכל מאמר/עמוד יש ביטוי מפתח ראשי שמייצג אותו בדרך כלל. ניתן לשלב ביטויים נוספים ואף מומלץ, אך העמוד עצמו של המאמר יהיה סביב ביטוי ראשי ולכן גם המאמר יהיה כך. הביטוי הראשי צריך לחזור בכותרת הראשית של המאמר (עדיף בחלק ההתחלתי של הכותרת וכחלק מכותרת ארוכה יותר). בנוסף יהיה עליכם לשלב את הביטוי בלפחות אחת מכותרות המשנה במאמר שלכם, גם כן כחלק מכותרת ארוכה יותר. שילוב הביטוי בתוך המאמר צריך להיות בצורה מאוזנת. כלומר לא יותר מדי חזרות מה שיהפוך את המאמר לספאם ומצד שני לא מעט מדי חזרות שכן גוגל עשוי שלא להבין כי זהו הביטוי העיקרי למאמר. אנו ממליצים בין 1% ל-2% מאורך המאמר.

קישורים – איך לשלב אותם נכון במאמר והאם זה מועיל?

שילוב הקישורים במאמר קידום אורגני שלכם הינו קריטי לצרכי קידום. גוגל שואפת להציג תוצאות רלוונטיות, עם חוויית משתמש טובה ותכנים הבנויים בצורה טבעית ככל האפשר. הקישורים, אשר יוצאים מתוך המאמר לעמוד אחר (באתר או מחוצה לו) מקנים למאמר ולתוכן בו אלמנטים טבעיים שכן אנו מתחשבים בגולשים וממליצים להם להרחיב את הידע בנושא מסוים (בדרך כלל אותו ביטוי או משפט ממנו נוציא את הקישור).  מומלץ לשלב לפחות קישור יוצא אחד וקישור פנימי אחד בכל מאמר.

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts